1403-01-14 11:21
432
0
89390
همچنان بر عهد خود ایستاده‌ایم؛

فریاد خشم مسلمانان از رژیم غاصب صهیونیستی در «روز قدس»

مسئول بسیج جامعه زنان گلستان گفت: خشم مسلمانان از رژیم غاصب صهیونیستی در «روز قدس» دوباره فریاد می‌شود، راهبرد جامعه بانوان بسیجی حمایت از زنان و کودکان غزه است.

شاهده سادات میرعرب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» اظهار کرد: در روز قدس بیرق جمهوری اسلامی در سراسر کشورها برافراشته می‌شود روز قدس تنها برای فلسطین نیست بلکه روز جهان اسلام است و راهبرد جامعه بانوان بسیجی حمایت از زنان و کودکان غزه است.

وی تصریح کرد: در آن روزها که تنها سلاح فلسطینی‌ها سنگ بود امام خمینی (ره) با هوشیاری و نگاه آینده‌نگر خود آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را  روز قدس نامگذاری کرده و مردم جهان را به مطالبه‌گری حقوق فلسطینی‌ها دعوت کردند.

* مطالبه‌گری حقوق مردم مظلوم فلسطین در روز قدس

مسئول بسیج جامعه زنان گلستان با تاکید بر اینکه روز قدس روزی است که باید به ابرقدرت‌ها فهماند که دیگر آنها نمی‌توانند در ممالک اسلامی پیشروی کنند، خاطرنشان کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری «روز قدس یادگار فرزانه انقلاب و رهبر بی‌نظیر قرون اخیر حضرت امام خمینی (ره)است».

میرعرب اظهار کرد: سال‌هاست که روزه‌داران سراسر جهان در این روز حتی در آمریکا برای یادآوری و مطالبه‌گری حقوق مردم مظلوم فلسطین به خیابان‌ها ریخته و تظاهرات می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه هنوز رژیم غاصب صهیونیستی دست از تجاوزات خود برنداشته است، افزود: امروز موشک‌هاست که مهمان آسمان رژیم کودک‌کش اسرائیل است و رعب و وحشت بر جان آنان افکنده است.

* همچنان بر عهد خود پای آرمان‌های فلسطین ایستاده‌ایم

مسئول بسیج جامعه زنان گلستان با بیان اینکه خشم مسلمانان از رژیم غاصب صهیونیستی در «روز قدس» دوباره فریاد می‌شود، گفت: راهبرد ما جامعه بانوان بسیجی حمایت از زنان و کودکان غزه است و از تمام بانوان جهان برای شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت می‌کنم تا با حضور گسترده و چشمگیر خود چشم دشمنان را کور کنند.

میرعرب با تاکید بر اینکه همچنان بر عهد خود پای آرمان‌های فلسطین ایستاده‌ایم، افزود: ان‌شاءالله به زودی زود، پایان سال‌های اشغالگری، کشتار زنان و کودکان، آوارگی و اسارت هزاران فلسطینی مظلوم و در یک کلام نابودی رژیم جنایتکار صهیونیستی نزدیک است.

خبرنگار: سمیرا رجبی

انتهای خبر

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.